Joskus kauan sitten, Viron kylmä sota- kirjani ilmestymisen jälkeen vuonna 2008 virolainen toimittaja Juku-Kalle Raid kutsui minut ystävällisesti omaan radio-ohjelmaansa. Tuolloin sain peräti tunnin kertoa näkemyksiäni Viron historiasta ja nykyisyydestä. Kadulla tuttavani, vielä tuolloin minulla oli virolaisia tuttavia, pysähtyivät kertomaan, että olin tarjonnut heillekin hyvin mielenkiintoisen näkökulman Viron asioihin.
Juku-Kalle soitti torstaina (26.05.2011) ja varsin lyhyellä varoitusajalla pyysi minua mukaan perjantain ohjelmaansa keskustelemaan Venäjän ihmisoikeustilanteesta yhdessä europarlamentaarikko Kristina Ojulandin kanssa. Ihmettelin vähän, että mitä tekemistä minulla on Venäjän ihmisoikeuksien kanssa? Koska olen hyvin kriittinen sekä Ojulandin että hänen Europarlamentin parhaan kaverinsa, ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja Heidi Hautalan Venäjän politiikan suhteen, totesin voivani vähän haukuskella heitä. Toinen heistä voisi olla Bloody Mary ja toinen Lady Macbeth.
Juku-Kalle on siitä harvinainen, että hän uskaltaa soittaa minulle. Tänään hän joutui kuitenkin maksamaan siitä kalliisti. Hän oli kirjoittanut Eesti Ekspressiin ohjelmastaan ”mainoksen”, jossa esitellään muiden ohjelmassa olleiden ajatuksia, minua ei siteerata ollenkaan. Olen saanut vain jälleen kerran kunnianarvoisan maininnan ”kommunisti” ja ”äärivasemmistolainen”. Ensimmäistäkään ajatustani ei esitetä.
No hyvä, ehkä joku kuuntelee ohjelman tämän perusteella. Minussa se jälleen kerran vahvistaa enemmän vain näkemystä siitä, että minut todellakin halutaan vaientaa. Toimittaja, joka uskaltaa ottaa minut ohjelmaansa, joutuu aina vähän pyytelemään anteeksi tekoaan.
http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/eestiuudised/mis-toimub-venemaal-ojulandi-ja-hietaneni-vastandlikud-nagemused.d?id=46827144
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Heidi Hautala. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Heidi Hautala. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 29. toukokuuta 2011
maanantai 2. toukokuuta 2011
Osama, Kavkaz Center ja Molari
(Julkaistu Uuden Suomen blogissa 02.05.2011)
Tunnustan, että pidin Osama bin Ladenista. Minusta hän oli sympaattinen terroristi. Hän tuntui edustavan Lähi-Idässä aivan oikeutettua Amerikka-kriitikkiä. Luultavasti varsin moni Suomessa ajatteli kanssani samalla tavalla. Se on ollut yksi syy, miksi al-Qaidan vastustaminen ja terrorismin vastainen sota on tuntunut vieraalta. Amerikka on saanut, mitä Amerikka ansaitsee.
Suomessa kuitenkin Kavkaz Centerin vastustaminen on minulle itsestään selvää. Kavkaz Center on Suomessa oleva al-Qaidan solu. Kavkaz Center on hyökännyt paitsi Safkan (Suomen antifasistinen komitea) jäseniä vastaan, se on puolustanut terrorismia Venäjällä. Entinen pastori Juha Molari on tutkinut Kavkaz Centerin omistajan, Mikael Storsjön Suomeen tuomien turvapaikkaa hakevien tsetseenien taustoja ja rahoituskanavia ja paljastanut varsin selkeästi yhteydet al-Qaidaan.
Juha Molari on tehnyt tutkivan toimittajan työtä enemmän kuin yksikään kuukausipalkkaa saava Sanomatalon toimittaja. On kummallista, että Suomessa media ei ole kiinnostunut paljastamaan Kavkaz Centeriä. Se kertoo suomalaisen median romahduksesta. Kun Safka järjesti pari viikkoa sitten tiedotustilaisuuden asiasta, paikalle ei tullut ensimmäistäkään suomalaista tiedotusvälinettä. Onneksi sentään tuli venäläisiä toimittajia. He tutkivat nyt entistä tehokkaammin Suomen tukea al-Qaidalle.
Tiedotustilaisuuden jälkeen Safkan pääideologi Petri Krohn tiivisti syyt, miksi Suomessa voi tukea terroristeja joutumatta linnaan.
Päämääränä maailmalla on tällä hetkellä ”Venäjän balkanisaatio”, eli jakaa Venäjä Jugoslavian tapaan pieniksi paloiksi.
Suomessa tätä toimintaa tuetaan kolmella tavalla: terrorismin tuetaan Kavkaz Centerin kautta, separatismia tuetaan sukulaiskansojen nationalismin avulla ja venäläisiä ekstremistejä tuetaan kutsumalla heitä oppositioksi.
Kavkaz Centerin taustalla on Mikael Storsjö, fennougrismia Venäjällä herättelee Ville Ropponen ja venäläisiä ääriliikkeitä tukee Heidi Hautala, Euroopan parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja. Hän on myös Kavkaz Centerin sisarjärjestö Venäjä-vastaisen Finnrosforumin perustajajäseniä. Suomessa tässä terroristien tukijoiden joukossa ovat myös Pen-klubin entiset ja nykyiset jäsenet. Taisi olla Rauhanpuolustajat ja vielä Amnestykin. Lista on hirveä häpeä suomalaiselle kansalaisjärjestötoiminnalle.
Nyt kun maailma juhlii Osama bin Ladenin kuolemaa, Suomessa olisi aika ryhtyä siivoamaan omaa pesää al-Qaidan tukijoista. On jäähyväisten aika – suomalainen intelligentsia.
Tunnustan, että pidin Osama bin Ladenista. Minusta hän oli sympaattinen terroristi. Hän tuntui edustavan Lähi-Idässä aivan oikeutettua Amerikka-kriitikkiä. Luultavasti varsin moni Suomessa ajatteli kanssani samalla tavalla. Se on ollut yksi syy, miksi al-Qaidan vastustaminen ja terrorismin vastainen sota on tuntunut vieraalta. Amerikka on saanut, mitä Amerikka ansaitsee.
Suomessa kuitenkin Kavkaz Centerin vastustaminen on minulle itsestään selvää. Kavkaz Center on Suomessa oleva al-Qaidan solu. Kavkaz Center on hyökännyt paitsi Safkan (Suomen antifasistinen komitea) jäseniä vastaan, se on puolustanut terrorismia Venäjällä. Entinen pastori Juha Molari on tutkinut Kavkaz Centerin omistajan, Mikael Storsjön Suomeen tuomien turvapaikkaa hakevien tsetseenien taustoja ja rahoituskanavia ja paljastanut varsin selkeästi yhteydet al-Qaidaan.
Juha Molari on tehnyt tutkivan toimittajan työtä enemmän kuin yksikään kuukausipalkkaa saava Sanomatalon toimittaja. On kummallista, että Suomessa media ei ole kiinnostunut paljastamaan Kavkaz Centeriä. Se kertoo suomalaisen median romahduksesta. Kun Safka järjesti pari viikkoa sitten tiedotustilaisuuden asiasta, paikalle ei tullut ensimmäistäkään suomalaista tiedotusvälinettä. Onneksi sentään tuli venäläisiä toimittajia. He tutkivat nyt entistä tehokkaammin Suomen tukea al-Qaidalle.
Tiedotustilaisuuden jälkeen Safkan pääideologi Petri Krohn tiivisti syyt, miksi Suomessa voi tukea terroristeja joutumatta linnaan.
Päämääränä maailmalla on tällä hetkellä ”Venäjän balkanisaatio”, eli jakaa Venäjä Jugoslavian tapaan pieniksi paloiksi.
Suomessa tätä toimintaa tuetaan kolmella tavalla: terrorismin tuetaan Kavkaz Centerin kautta, separatismia tuetaan sukulaiskansojen nationalismin avulla ja venäläisiä ekstremistejä tuetaan kutsumalla heitä oppositioksi.
Kavkaz Centerin taustalla on Mikael Storsjö, fennougrismia Venäjällä herättelee Ville Ropponen ja venäläisiä ääriliikkeitä tukee Heidi Hautala, Euroopan parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja. Hän on myös Kavkaz Centerin sisarjärjestö Venäjä-vastaisen Finnrosforumin perustajajäseniä. Suomessa tässä terroristien tukijoiden joukossa ovat myös Pen-klubin entiset ja nykyiset jäsenet. Taisi olla Rauhanpuolustajat ja vielä Amnestykin. Lista on hirveä häpeä suomalaiselle kansalaisjärjestötoiminnalle.
Nyt kun maailma juhlii Osama bin Ladenin kuolemaa, Suomessa olisi aika ryhtyä siivoamaan omaa pesää al-Qaidan tukijoista. On jäähyväisten aika – suomalainen intelligentsia.
Tunnisteet:
Heidi Hautala,
Juha Molari,
Kavkaz Center,
Osama bin Laden,
Pen-klubi
keskiviikko 6. huhtikuuta 2011
Molari poliisikuulusteluissa
(Julkaistu Uuden Suomen blogissa 6.4.2011)
Poliisi vaati tänä aamuna välittömästi Juha Molaria saapumaan kuulusteluja varten Pasilaan. Vähemmistövaltuutettu Eva Biaudet oli tehnyt tutkintapyynnön Molarin blogikirjoitteluista. On syytä olettaa, että Biaudetin toiminnan laukaisi Juha Molarin esiintyminen englanninkielisissä Russia Today -uutisissa, joissa hän syytti Suomea Venäjä-vastaisen terrorismin tukemisesta.
Uutinen on nähtävissä tässä linkissä:
http://rt.om/news/finnis-priest-umarov-molari/
Juha Molari hermostutti esiintymisellään täydellisesti oikeudenkäyntiin valmistautuvan Kavkaz Centerin ja Finrosforumin keskeisen toimijan, Mikael Storsjön. Storsjö on oikeuden edessä 15.04. kello 9.00 Vantaan käräjäoikeudessa syytettynä tsetseenien laittomasta maahantuonnista. Hänen päätodistajinaan ovat Heidi Hautala ja Jukka Mallinen. Hautala on EU:n parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja. Mallinen on entinen PEN:in puheenjohtaja.
RT:n uutisen poimi ensimmäisenä sivuilleen Suomessa Finrosforum ja Kavkaz Center, jotka hyökkäsivät tuomitsemaan Molarin esiintymisen. Molemmat tahot vetoavat toimintansa olevan ihmisoikeuksien puolustamista.
Finrosforum ja Kavkaz Center ovat toiminnassaan epäuskottavia.
Mikael Storsjö on ollut Kavkaz Centerin ylläpitäjänä Kaukasian emiraatin ja Doku Umarovin tiedotusministeri. Kavkaz Center on julkaissut Suomesta käsin maailmalle Umarovin viestejä ja juhlinut hänen terroritekojaan. Suomen antifasistinen komitea (SAFKA) on tuominnut Kavkaz Centerin toiminnan terrorismin tukemisena. Myöskään Finrosforum ei ole onnistunut meitä vakuuttamaan. Järjestöjen toiminta on ollut mahdollista vain suuren suojelijan turvin, joka on Heidi Hautala.
Suomen antifasistisen komitean (SAFKA) tavoitteena on paljastaa EU:n parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja Heidi Hautala ja erottaa hänet EU:n parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtajan tehtävistä. Käsky Eva Biaudelle hyökätä Molaria vastaan on tullut Hautalan taustajoukoilta. Entistä tärkeämpää on saada Hautala erotettua tehtävästään. Hän on täydellisesti kompromentoinut itsensä tukemalla terrorismia.
Poliisi vaati tänä aamuna välittömästi Juha Molaria saapumaan kuulusteluja varten Pasilaan. Vähemmistövaltuutettu Eva Biaudet oli tehnyt tutkintapyynnön Molarin blogikirjoitteluista. On syytä olettaa, että Biaudetin toiminnan laukaisi Juha Molarin esiintyminen englanninkielisissä Russia Today -uutisissa, joissa hän syytti Suomea Venäjä-vastaisen terrorismin tukemisesta.
Uutinen on nähtävissä tässä linkissä:
http://rt.om/news/finnis-priest-umarov-molari/
Juha Molari hermostutti esiintymisellään täydellisesti oikeudenkäyntiin valmistautuvan Kavkaz Centerin ja Finrosforumin keskeisen toimijan, Mikael Storsjön. Storsjö on oikeuden edessä 15.04. kello 9.00 Vantaan käräjäoikeudessa syytettynä tsetseenien laittomasta maahantuonnista. Hänen päätodistajinaan ovat Heidi Hautala ja Jukka Mallinen. Hautala on EU:n parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja. Mallinen on entinen PEN:in puheenjohtaja.
RT:n uutisen poimi ensimmäisenä sivuilleen Suomessa Finrosforum ja Kavkaz Center, jotka hyökkäsivät tuomitsemaan Molarin esiintymisen. Molemmat tahot vetoavat toimintansa olevan ihmisoikeuksien puolustamista.
Finrosforum ja Kavkaz Center ovat toiminnassaan epäuskottavia.
Mikael Storsjö on ollut Kavkaz Centerin ylläpitäjänä Kaukasian emiraatin ja Doku Umarovin tiedotusministeri. Kavkaz Center on julkaissut Suomesta käsin maailmalle Umarovin viestejä ja juhlinut hänen terroritekojaan. Suomen antifasistinen komitea (SAFKA) on tuominnut Kavkaz Centerin toiminnan terrorismin tukemisena. Myöskään Finrosforum ei ole onnistunut meitä vakuuttamaan. Järjestöjen toiminta on ollut mahdollista vain suuren suojelijan turvin, joka on Heidi Hautala.
Suomen antifasistisen komitean (SAFKA) tavoitteena on paljastaa EU:n parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja Heidi Hautala ja erottaa hänet EU:n parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtajan tehtävistä. Käsky Eva Biaudelle hyökätä Molaria vastaan on tullut Hautalan taustajoukoilta. Entistä tärkeämpää on saada Hautala erotettua tehtävästään. Hän on täydellisesti kompromentoinut itsensä tukemalla terrorismia.
Tunnisteet:
Heidi Hautala,
Juha Molari,
Kavkaz Center,
Mikael Storsjö,
Pen-klubi,
sananvapaus
sunnuntai 26. syyskuuta 2010
Vihan ilmapiiristä Suomessa
Maailman kirjat ovat aivan sekaisin Suomessa. Helsingistä löytyy mies nimeltään Movladi Udugov, tsetseeni-islamistien, suorastaan terroristien pääideologi, eikä asia ole edes uutinen Suomen lehdissä! Ei voi muuta kuin todeta, että suomalainen media jatkaa sotapsykoosissa oloaan.
Suomalainen media joutui sotapsykoosiin, kun SAFKA toi tarjottimella sen nenän eteen Sanomataloon venäläisiä nuoria vastustamaan venäläisten sortoa Virossa. Media ei ole vieläkään siitä selvinnyt. Median sotapsykoosi tarkoittaa sitä, että se suoltaa pelkkää sotapropagandaa ja torjuu alkeellisenkin tosiasian.
Nyt sotapsykoosi ilmenee siinä, että Udugovin paljastaja, kirkkoherra Juha Molari joutuu poliisikuulusteluihin. Tilanne on mielisairas. Tunnen häpeää toimittajana. Molari on sitkeydessään ja peräänantamattomuudessaan tehnyt enemmän tutkivan journalistin työtä kuin kukaan toinen koskaan Suomessa. Hän on paljastanut Suomeen pesiytyneen al-Qaeda-tyyppisen solun. Suomesta on käytännössä tulossa terrorismia tukeva maa.
Tämän mahdollistaa Suomessa vallalla oleva Venäjä-viha. Suomen ilmapiirissä on helppo piiloutua erilaisten Venäjän tuhosta unelmoivien järjestöjen joukkoon: Kavkaz Center, PEN-klubi, Finrosforum, Pro Karelia ja niin edelleen, you just name it. Suomessa ei yhtä krimihattupäätä erota muista Venäjä-vihaajista.
Turvalliseksi Suomen tekee terroristeille Heidi Hautala. Tämä Euroopan parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja on kummitätinä jokaiselle Venäjä-vihaan keskittyneelle organisaatiolle niin Suomessa, Euroopassa kuin Venäjällä.
Suomalainen media joutui sotapsykoosiin, kun SAFKA toi tarjottimella sen nenän eteen Sanomataloon venäläisiä nuoria vastustamaan venäläisten sortoa Virossa. Media ei ole vieläkään siitä selvinnyt. Median sotapsykoosi tarkoittaa sitä, että se suoltaa pelkkää sotapropagandaa ja torjuu alkeellisenkin tosiasian.
Nyt sotapsykoosi ilmenee siinä, että Udugovin paljastaja, kirkkoherra Juha Molari joutuu poliisikuulusteluihin. Tilanne on mielisairas. Tunnen häpeää toimittajana. Molari on sitkeydessään ja peräänantamattomuudessaan tehnyt enemmän tutkivan journalistin työtä kuin kukaan toinen koskaan Suomessa. Hän on paljastanut Suomeen pesiytyneen al-Qaeda-tyyppisen solun. Suomesta on käytännössä tulossa terrorismia tukeva maa.
Tämän mahdollistaa Suomessa vallalla oleva Venäjä-viha. Suomen ilmapiirissä on helppo piiloutua erilaisten Venäjän tuhosta unelmoivien järjestöjen joukkoon: Kavkaz Center, PEN-klubi, Finrosforum, Pro Karelia ja niin edelleen, you just name it. Suomessa ei yhtä krimihattupäätä erota muista Venäjä-vihaajista.
Turvalliseksi Suomen tekee terroristeille Heidi Hautala. Tämä Euroopan parlamentin ihmisoikeusvaliokunnan puheenjohtaja on kummitätinä jokaiselle Venäjä-vihaan keskittyneelle organisaatiolle niin Suomessa, Euroopassa kuin Venäjällä.
Tunnisteet:
Apartheid,
EU,
Heidi Hautala,
Juha Molari,
media
tiistai 15. kesäkuuta 2010
SAFKA:n vastine
SAFKA:a vastaan on esitetty kiivaasti hyökkäyksiä alkaen ulkoministeri Aleksander Stubbista ja Euroopan parlamentin ihmisoikeuskomitean puheenjohtaja Heidi Hautalaan ja Kaukasian islamilaisen emiraatin johtajaan Doku Umaroviin. Kyseessä on mitä ilmeisemmin koordinoitu kampanja, jota johtaa tämän terroristijärjestön Suomessa toimiva salainen solu. Tämän asian johdosta olemme olleet yhteydessä Suomen suojelupoliisiin ja olemme äärimmäisen pidättyvästi välttäneet puuttumasta asiaan ennen kuin olemme saaneet uhka-arvion suojelupoliisilta syntyneestä tilanteesta.
Vaikka tiedossamme on näiden terrorismitukijoiden henkilöllisyys, emme voi tästä asiasta keskustella, koska nämä henkilöt ovat jo pidemmän aikaa esittäneet meitä koskevia tappomääräyksiä islamilaisen emiraatin virallisten tiedostuskanavien ja muiden al Qaida-verkostojen kautta.
Vaikka Doku Umarovin johtama islamilainen emiraatti ei vielä ole Yhdysvaltojen terrorijärjestöjen listalla, ei tämän järjestön terroristiluonteesta voi olla mitään epäilyjä.
On käsittämätöntä, että Euroopan parlamentin ihmisoikeuskomitean puheenjohtaja ja Suomen ulkoministeri asettuvat julkisesti tukemaan tämän terroristijärjestön kampanjaa.
Tähän hyökkäyskampanjaan liittyy vaatimus julistaa SAFKA pannaan samalla tavalla kuin Etelä-Afrikassa apartheidin aikana, kun apartheidin vastustajien mielipiteiden esittäminen oli kielletty. Huolestuttavaa on se, että tätä apartheid-pannaa on vaatimassa sananvapausjärjestö Suomen PEN:in entinen puheenjohtaja.
Kollektiivisesti tämä ryhmä käyttää nimeä ”Department of monitoring” ja vastaa islamilaisen emiraatin ulkomaalaisesta propagandatoiminnasta.
Tämän terroristiryhmän näkyvin julkinen esiintymisareena on Finrosforum. Solulla on kaksi tehtävää. Se tukee tsetseeniterroristeja ja varmistaa, että Euroopan Unionissa voidaan sortaa venäläisiä.
Mediahäly pyrkii ikävällä tavalla viemään keskustelua pois SAFKA:n ydinkysymyksistä.
SAFKA lopettaa toimintansa vasta sitten kun Viron apartheid puretaan.
Suomalaisten tulee irtautua suomalais-fasistisesta maailmankuvasta ja pitää luopua liittolaissuhteesta Natsi-Saksaan ja astua Yhdistyneiden Kansakuntien ja liittoutuneiden joukkooon.
Kuvateksti:
Dokka Mallinen, Samil Ropponen, Mikael bin Laden ja Kerkko Umarov.
Allekirjoitus:
Petri Krohn
Leena Hietanen
Johan Bäckman
Tommi Lievemaa
Juha Molari
Abdullah Tammi
Hannu Raineisto
Vaikka tiedossamme on näiden terrorismitukijoiden henkilöllisyys, emme voi tästä asiasta keskustella, koska nämä henkilöt ovat jo pidemmän aikaa esittäneet meitä koskevia tappomääräyksiä islamilaisen emiraatin virallisten tiedostuskanavien ja muiden al Qaida-verkostojen kautta.
Vaikka Doku Umarovin johtama islamilainen emiraatti ei vielä ole Yhdysvaltojen terrorijärjestöjen listalla, ei tämän järjestön terroristiluonteesta voi olla mitään epäilyjä.
On käsittämätöntä, että Euroopan parlamentin ihmisoikeuskomitean puheenjohtaja ja Suomen ulkoministeri asettuvat julkisesti tukemaan tämän terroristijärjestön kampanjaa.
Tähän hyökkäyskampanjaan liittyy vaatimus julistaa SAFKA pannaan samalla tavalla kuin Etelä-Afrikassa apartheidin aikana, kun apartheidin vastustajien mielipiteiden esittäminen oli kielletty. Huolestuttavaa on se, että tätä apartheid-pannaa on vaatimassa sananvapausjärjestö Suomen PEN:in entinen puheenjohtaja.
Kollektiivisesti tämä ryhmä käyttää nimeä ”Department of monitoring” ja vastaa islamilaisen emiraatin ulkomaalaisesta propagandatoiminnasta.
Tämän terroristiryhmän näkyvin julkinen esiintymisareena on Finrosforum. Solulla on kaksi tehtävää. Se tukee tsetseeniterroristeja ja varmistaa, että Euroopan Unionissa voidaan sortaa venäläisiä.
Mediahäly pyrkii ikävällä tavalla viemään keskustelua pois SAFKA:n ydinkysymyksistä.
SAFKA lopettaa toimintansa vasta sitten kun Viron apartheid puretaan.
Suomalaisten tulee irtautua suomalais-fasistisesta maailmankuvasta ja pitää luopua liittolaissuhteesta Natsi-Saksaan ja astua Yhdistyneiden Kansakuntien ja liittoutuneiden joukkooon.
Kuvateksti:
Dokka Mallinen, Samil Ropponen, Mikael bin Laden ja Kerkko Umarov.
Allekirjoitus:
Petri Krohn
Leena Hietanen
Johan Bäckman
Tommi Lievemaa
Juha Molari
Abdullah Tammi
Hannu Raineisto
Tunnisteet:
Doku Umarov,
Heidi Hautala,
Kavkaz Center
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)